ConvictionsDynamit & Gyllene Mix Fixa Ferrari -

Liten update

Sådärja, då var första veckan på nya året avklarad! För en vecka sen var det nyår, känns som det var en månad sen minst.. Har varit en toppenvecka på alla sätt och vis, både på jobbet och hemma!! :)
Eftersom jag inte orkar/har lust att skriva utförligt så får det bli kort.. Vi har: tränat massvis med onödigheter, dvs tricks, med klickern i högsta hugg, besökt min mamma & pappa och haft dom här på besök, blivit stoppade av en pikét, haft kallt både inomhus och utomhus, busat i snön och myst inomhus, jagat en liten mus som gömde sig i snön för "bestarna", storstädat och fått bort julen.. Det var väl det hela i stora drag!

Bjuder på lite bilder från de dagar då kameran kom fram:

Mamma och pappa på besök, det tycker Dynis är myspys!!


Som grädde på moset fick han en ny tennisboll samma dag, då är det kalas!! Den bar han runt på i två timmar tror jag, störtnöjd över livet..



Hittade några gamla bilder hos sys från i somras när vi stannade för vattenpaus hos mamma och pappa:






På besök hos mor och far i tisdags:









Dynis njuuuuter! :)



Fixa undrar varför inte hon får vara med..


Så hon satte sig i sin trötta mattes knä istället


Det smittade av sig: liten tjej blev också trött..


Dynis ville ha pusskalas






Lite olika sovstilar...







Nej, bättre uppdatering får det bli en annan dag. Kan väl säga som så att både jag och Dynis njuuuuter av att lilla Fixa numer bor hos oss, hon är en störtskön tjej!! Snart ska vi börja på valpkurs och till veckan ska jag och Dynamit in till Djursjukhuset där jag ska få genomgången med sprutorna. Nu hoppas vi det blir bra, eller åtminstone bättre, för min härliga plump!!
Kommentarer
Postat av: Catherine

Härligt med massa bilder igen:D Roligt att ni ska på kurs!Men gud vad hon växer, såg Pigge på film och kan konstatera att tiden den går, hi hi inga små skitar längre som får plats under min köks soffa:D Vad fina dom är vovvarna tillsammans! riktiga superpolare. Ska bli så kul och se vad ni hittar på under året:D

KRAMAR Catherine

2010-01-08 @ 13:47:32
URL: http://www.gyllenemix.se
Postat av: Emma

Vad hon växer den lilla söta :D Snart dags för nästa storlek på täcke du ;) hihi. Dynis ser otroooligt stolt ut över sin lilla tennisboll :) sötnöt! Puss å kram

2010-01-08 @ 17:15:03
URL: http://www.jackams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0