ConvictionsDynamit & Gyllene Mix Fixa Ferrari -

Lördag

Dagens rapport: Dynis är enligt vet mycket piggare, hade t.o.m försökt busa lite och pussa dom när de kopplade droppet. Så det låter väldigt positivt, det hade han inte gjort förut! Går som sagt fortfarande på dropp och får någon pasta för magen, han har tyvärr fortfarande blod-diareér.. Han får därför inte komma hem imorgon som jag hoppades, utan tidigast måndag.. :( Försökte ringa till djursjukhuset tidigt i morse men gick ej att komma fram till receptionen på helgerna. Därför kunde jag inte få tag på dom tidigare, vi hade nämligen tänkt åka upp och hälsa på honom idag. Frågade vet om vi fick det och det får vi, men hon tyckte att det var bra om jag orkade hålla mig. Hon trodde nämligen att han skulle bli JÄTTEledsen när vi lämnade honom igen och det förstår man ju att den stressen inte är så bra för hans mage just nu. Även om jag saknar honom så det värker i hjärtat konstant.. :(

Hon skulle ringa imorgon em igen och ge rapport, då skulle de ta fler prover och se hur hans levervärden ser ut också. Så nu håller jag tummarna så hårt jag bara kan att han blir ännu piggare imorgon och att de får bukt med magen så han får komma hem och vila upp sig snart. Min finaste bäste plump!!
Nu ska jag försöka få minuterna att gå, vilket inte är det lättaste just nu.. Tror det vore lättare om jag visste med ett exakt besked vilken tid och dag jag får hämta honom, det är ju så ovisst!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så tråkigt att du inte får hämta honom i morgon heller.. Men är jätte gott å höra att han är piggare iaf! Nu är han allt snart bra ska du se! Massa Kram från oss!

2009-09-05 @ 22:36:54
URL: http://anjelickan.blogg.se/
Postat av: Nicole

Skönt att höra att han är på bättringsvägen!!!

2009-09-06 @ 14:47:28
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0