ConvictionsDynamit & Gyllene Mix Fixa Ferrari -

Bilder

Ja, nu kommer det äntligen bilder från dagarna då Jossan och Therese var här! : )

Jag har ju, som vanligt, inte tagit några bilder själv, så de jag bjuder på är  Therese och Heidi!


Jag och Plumpen kör passivitetsträning..


Fina killen!


Sedan körde vi igång med några lydnadsmoment!





Såhär taggad var han dagen till ära.. Han ville mest sitta under sin korkek och lukta på blommorna snön..


Jossan och Eros är ett snyggt ekipage!


Det är Therese och Rocco också!




ALLA var ju snygga! Här tränar Angelica och Dante:


Dante tar begreppet knähund ett steg längre..


Tjejerna satt och mådde gott i solen:


Heidi tränade naturligtvis med dom också!




Efter träningen gick vi på långpromenad!


Dynis vill fram till gammelmatte Heidi, bråttom bråttom!


Dagen efter körde vi igång med träningen igen, men då var Dynis ännu tröttare. Hur nu det var möjligt..

Jag försökte få igång Plumpen med hjälp av lite bus med "luddet"!


Sen körde vi några småövningar med hjälp av
Dundra & Emma som störning


Dundra och Emma passade på att mysa lite också


Rocco är en fin kille!




Efter lunch gick vi till grusplan för lite lydnads- och spårträning!

Söta Märta


Jessie, Diesel och Naala


Jag, Jossan och Eros körde några budföringar!






Buuuus med kongen! :)


Fin kille!




Sedan tog vi våra spår!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sådär, nu har jag visat lite bilder från våra härliga träningsdagar!! Idag har jag och Dynis varit ute på en tvåtimmars-runda i skogen, så härligt. Strålande sol, fåglar som kvittrar, fika i ryggsäcken.. och nyfallen snö.. Nu räcker det!! Nu vill vi ha vår!! Men men, den kommer väl tids nog..
Kommentarer
Postat av: Josefine

Dom 2 dagarna va riktigt härliga:) Tack så jätte mycket för Hjälpen med budföringen! Gick ju super;D Hoppas vi syns snart igen Kramar från oss

2009-03-24 @ 19:17:58
Postat av: Josefine

Eros och Jag önskar dig och Dynamit en GLAD PÅSK! kram

2009-04-10 @ 20:05:46
Postat av: Nicole

Men Linda, jag vill ha mer uppdateringar! Är nyfiken på vad ni har för er ;)

2009-04-14 @ 17:00:45
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0